Voorbereiding

17 oktober 2018 - Rotterdam, Nederland

Woensdag 17 oktober

Het is 1 dag voor onze vakantie van 6 weken waarin we Argentinië zullen gaan ontdekken en doorreizen. We hebben allebei een dag voor vertrek vrij genomen als voorbereiding, dat is kort zul je denken en dat is het ook. We hebben nogal een gek jaar achter de rug, we besloten in januari dat onze lange vakantie die die we ongeveer eens per 3 jaar doen naar Argentinië zou worden en boekte vliegtickets voor de periode half oktober / begin december. Op dat moment hadden Cora en ik nog geen idee wat er verder dat jaar zou gaan gebeuren, het 1e ding op de agenda was een wintersport  vakantie in maart. Daarna zouden we aan de voorbereiding beginnen van de Argentinië reis. Het was nog steeds januari en hadden geen idee wat er in 2018 op ons pad zou komen. Omdat deze blog over onze Argentinië reis gaat zal ik het kort samenvatten.

We hebben ons huis in Leimuiden in maart verkocht, overdracht in Mei en zijn verhuisd naar een huurwoning in Rotterdam waar we tijdelijk zullen verblijven. Dit omdat we graag willen kopen in Rotterdam maar nog geen idee hebben waar en wat. Cora heeft een andere baan genomen in Rotterdam en begint daar half Mei. In Juli hebben we een bod gedaan op een Appartement aan de Nieuwe Maas met prachtig uitzicht en in half Augustus was de overdracht. Eind september was de verhuizing afgerond. Veense kermis natuurlijk niet overgeslagen. En half oktober naar Argentinië zonder enige voorbereiding, vandaar dat deze blog op pas op gang komt halverwege onze 6 weekse vakantie.